نسخه چاپيارسال به دوستان سرانجام رفتن رهنما در جاده یک‌طرفه عدم صدور ویزای اسپانیا یا نقره‌داغ شدن
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
سرانجام رفتن رهنما در جاده یک‌طرفه
عدم صدور ویزای اسپانیا یا نقره‌داغ شدن سرمربی تیم ملی کاراته؟

اعزام نشدن سرمربی تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان که کاراته‌کاهای تیم امید هم در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت، بیشتر شبیه نقره‌داغ شدن است.

خبرگزاری فارس: عدم صدور ویزای اسپانیا یا نقره‌داغ شدن سرمربی تیم ملی کاراته؟

، مسعود رهنما سرمربی تیم ملی بزرگسالان و امید این روزها در روسیه به همراه تیم ملی حضور دارد. هفته گذشته اظهاراتی به نقل از وی در یکی از رسانه‌ها منتشر شد که گویا صحبت‌های سرمربی تیم ملی چندان هم به مذاق مسئولان فدراسیون خوش نیامده است. 

رهنما در صحبت‌های خود گفته بود از این پس دیگر مسابقات انتخابی نخواهند داشت و بر اساس عملکرد فنی کاراته کاهای اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب می شوند. چون کادر فنی در این زمینه پاسخگوست و هر نتیجه ای هم که به دست می آید پاسخگوی آن خواهد بود.

وی در توضیح بیشتر این موضوع گفت: معتقدم ملی پوشان باید در شرایط یکسان مورد آزمایش و انتخاب قرار گیرند، وقتی اشتباهات داوری در ثبت نتایج تاثیر گذار است و یا سایر شرایط فنی برابر نیست، باید به کادرفنی این اجازه را بدهیم که بر اساس معیارهای خود که برگرفته از عملکرد ملی پوشان در اردوهاست تیم ملی را انتخاب کند. 

پس از صحبت‌های رهنما برخی رسانه ها علیه وی مطالبی منتشر و اعلام کردند که ظاهرا کادرفنی تیم ملی کاراته برای گزینش نفرات خود نمی‌خواهد از خط کش انتخابی‌ها استفاده کند، بلکه آنچه قرار است ملاک قرار گیرد نتایج ملی پوشان در تورنمنت‌های مختلف و نحوه حضورشان در اردوهای آمادگی است و رهنما باید از حالا مشخص کند که چه نتیجه ای در مسابقات قابل قبول خواهد بود.

محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در گفت‌وگو با فارس اظهاراتی برخلاف صحبت‌های سرمربی تیم ملی مطرح کرده است که نشان می‌دهد افکار سرمربی تیم ملی با مرد کهنه کار و پرتجربه کاراته ایران اصلا به هم نزدیک نیست.

آشوری در گفت‌وگو با فارس در مورد نحوه انتخاب نفران اعزامی به امارات، اظهار داشت: نتایج در مسابقاتی همچون قطر و روسیه در گزینش کاراته کاهای اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا تاثیرگذار است. پس با این حساب، این حرف بدین معنی است که عملکرد بخشی از ماجرا است نه همه ماجرا و ممکن است گره یک وزن در تاتامی انتخابی ها باز شود!

حالا پس از گذشت چند روز از رد و بدل شدن مصاحبه‌های دبیر فدراسیون و سرمربی تیم ملی کاراته با رسانه‌ها روز گذشته خبری روی خروجی سایت فدراسیون کاراته قرار گرفت و دبیر فدراسیون کاراته در مورد نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان که قرار است در اسپانیا اعزام شود، اظهار داشت: برای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا که در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید (کاتا و کومیته) دختران و پسران برگزار می‌شود، ابتدا کاروان 58 نفره‌ای را در نظر داشتیم. از همان ابتدا از سوی سفارت اسپانیا اعلام شد که فقط 30 روادید برای ما صادر می‌شود و تعداد نفرات را به 46 نفر نیز کاهش دادیم. حتی با رئیس فدراسیون جهانی ارتباط تلفنی داشته و خواستار برطرف شدن این مشکل بودم که از وی نیز کاری ساخته نبود.

دبیر فدراسیون کاراته در ادامه گفت: مجبور شدیم تا کاروان تیم‌های ملی کاراته را برای حضور در جهانی اسپانیا به 30 نفر کاهش دهیم چرا که حضور در این رقابت‌ها اهمیت زیادی دارد و نمی‌توانیم قید حضور در آن را بزنیم.

با صحبت‌هایی که دبیر فدراسیون کاراته مطرح کرده در بخش کومیته پسران 13 کاراته کا (5 نوجوان، 5 کاراته کای جوان و 3 نفر امید) اعزام می شوند و در کومیته دختران هم 10 ورزشکار شامل 3 کومیته کای نوجوان، 4 کاراته کا جوان و 3 نفر در امید اعزام خواهند شد. در بخش پسران مازیار فریدخمامی، شهاب سلطانی و مسعود رهنما هدایت نوجوانان، جوانان و امید را برعهده دارند که رهنما به دلیل اینکه تیم امید فقط 3 سهمیه دارد به اسپانیا اعزام نمی‌شود.

دبیر فدراسیون کاراته روز گذشته در حالی از اعزام نشدن مسعود رهنما خبر داد که پیش از این رهنما گزینه اصلی اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا بود، اما مشخص نیست که چرا به یکباره نام او از لیست نفرات اعزامی به مسابقات جهانی خط خورد!

اعزام نشدن سرمربی تیم ملی به مسابقات قهرمانی جهان که کاراته‌کاهای تیم امید هم در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت بیشتر شبیه نقره داغ شدن وی است و شاید نتیجه قدم گذاشتن در جاده یک طرفه باشد، شاید هم هشداری به دیگر مربیان.

مسابقات قهرمانی آسیا در پیش است و بهتر است رهنما پس از بازگشت از روسیه به فکر مصاحبه‌ دیگری نباشد چرا که شنیده شده مسئولان سفارت امارات هم برای اعزام نفرات به مسابقات قهرمانی آسیا محدودیت‌هایی را در نظر گرفته‌اند و احتمال دارد که بازهم نام وی از لیست اعزام به مسابقات به عنوان سرمربی خط بخورد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 693
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 699
بازدید ماه : 811
بازدید کل : 13141154
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7